CrniIsus

srijeda, 04.04.2007.

Postanak

Pošto sam sav u tom filmu i tom svijetu pa da i sa prvim postom krenem od počet(a)ka.
Svakako razlog je višestruk jer postoje razne teorije o počecima života ,što znanstvene (moga oca) ,što religiozne (moje babe) pa tako i ja na osnovu svih spoznaja i pročitanih pisanih tragova imam svoju teoriju.
Naravno da bih krenuo sa svojim izlaganjem i teorijom ,moram prvo radi onih koji nisu upuceni iz bilo kojih razloga u niti jednu teoriju,prvo navesti u kratkim crtama glavne odrednice svih meni znanih teorija.

1.Religiozna Teorija babe ,pok. Ivke

Nisam to mogao nigdje pročitati jer o tome ne postoje pisani tragovi a i baba mi u to vrijeme nije bila pismena ,pa se svjedocenja odnose na rekla-kazala tumačenje postanka.
Za sve je kriv bog ,dopizdilo mu da trenira desnicu pa je kad je shvatio kako je Adamu dobro sa Evom ,jer je lopov stari voajer stalno virio sta rade,odlučio da i on to proba ,pa mu se jako dopalo i tako ti je on uzimao samo odabrane ,stari lisac ,samo one koje su ispunjavale sve njegove kriterije pa tako i moju mater,bila brate zgodna lijepa mlada zena u punoj znazi zenske ljepote kojoj ni sam bog nije mogao odoliti.
I kaže baba da bi je moj ćaća bio potjerao jer bijaše pravedan i nije htio da mu se u kvartu rugaju,kad mu se ukazao Jahve (bog) koga se moj otac strašno bojao i poštovao ga i priznao mu da je on učinio začeće i da je ne potjera jer ce mu roditi muško dijete te da mu da ime CrniIsus jer će on spasiti narod svoj i izbaviti ga od grijeha.
A ćaća ko ćaća šta će ne može protiv boga nego ostavi ženu svoju neka bude kako je volja božja.
Ali ne lezi vraže ne bi mu jasno zašto da mu da ime Crniisus te prizva boga da ga upita.
A ovaj mu znajući jer stalno viri i sve zna ,a zna da je mater u to vrijeme švrljala sa nekim crnjom u kvartu ,te kako je ćaća bio odan bogu nastojeći izgladiti situaciju ,na to odgovori " Znaš probao sam prije dvije tisuće godina sa bijelim Isusom i nije išlo ,znaš i sam da su ga odmah razapeli i propade stvar te sad samo glupani vjeruju da je on izbavitelj." "Znaš,nastavi bog crnci su ti sad u modi i mnogo su žešći i sposobniji od bijelaca ,kod njih su ti crna krvna zrnca i oni imaju moć da promijene svijet ,tako će Crniisus osloboditi tvoju zemlju od okupatora i dovesti je do osamostaljenja bit će glavni u NBA i u soul & jazz glazbi a da ti ne pričam da će na blogu pisati o meni i pronositi moje ime"
Tako je bog uspio nagovoriti moga ćaću i spasiti stvar i tako je po vjerovanju moje babe nastao Crniisus.

2. Znanstvena teorija moga oca

umoran sam nastavit ću ...

04.04.2007. u 12:49 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pisat cu o svojim stavovima i iskustvima iz zivota i spoznajama i iskustvima drugih koje znam i o vjecnoj misteriji Ima li ga ili ne ?

Ako slabo vidite text
Pritisnite CTRL i zarolajte mišem unatrag
do željene veličine fonta.

ŽELITE MI PISATI OSOBNO

idjakboz@si.htnet.hr