CrniIsus

četvrtak, 19.04.2007.

Vidovnjak

Oduvijek od kad je svijeta i vijeka svatko od nas je ponukan nekim ili nečim da uradi ovo ili ono pa i ja čitajuči neke blogove sa SF predznakom (obožavam ih ) ili ti na granici mogučeg , zapitao sam se da li sam i ja kao možda i većina nas bio tu negdje na rubu stvarnosti i fikcije i dodirnuo taj misteriozni svijet, odgovor je mislim da jesam .
Dok sam bio mlađi i još nisam imao auto često puta sam sanjao jedan te isti san ali sa nejasnim ishodom ,uvijek sam prebrzo sa bijesnim autom ulazio u desnu krivinu i obavezno završio na krovu prevrćući se do besvijesti... i the end , budim se.
Naravno da je taj san uticao na mene i da sam poslije kao vozač dugo godina bio jako oprezan i u strahu ,došao je rat i ja niti jednog momenta nisam ni pomislio da bih mogao poginuti jer mi je nešto uvijek govorilo da ću preživjeti i poslije pričati o tome iskustvu i obistinilo se.
Pred sam rat sam nažalost kupio novi bijesan (čitaj strašno moćan auto 160 KS) Golf G60 , tko zna o čemu se radi znati će njegovu moć i performanse , živa munja ,full oprema metalik ,protutegovi , ABS itd..
Uspio sam ga tijekom rata sačuvati od lopova i uništenja i naravno željan vožnje i svega što mi je nedostajalo a na šta sam bio naviknut prije ,jedva sam dočekao da malo potegnem svoga limenog ljubimca koji je valjda isto kao i ja jedva čekao da nekome pokaže svu moć i silu.
Iako sam reklo bi se relativno dobar i pouzdan vozač ponekad mi se jednostavno omaklo , otelo kontroli i nisam se mogao suzdržati a da ga ne potegnem.
Zaboravivši s vremenom na snove iz mladosti čak sam ga znao potegnuti do 245 km/h i već jednostavno nisam smio više ,ako netko ne vjeruje šta ću mu ja ,nemam volje ni načina da ga uvjeravam niti mislim da je to bilo jako pametno ili dobro ali dešavalo se,mladost ludost.
Najviše sam uživao testirajući ga u krivinama slušajući cviljenje guma i boreći se sa inercijom kao da se hrveš sa nekim jako moćnim tipom poput Golijata i uspiješ ga svladati ,100km...odlično , 120km... ništa strašno , 140km...malo te stisnuo boriš se, 160km...osjećaš ostaješ bez daha ali se ne predaješ , 180km...???

Desna krivina , bum ,tras cviljenje naravno moje ,opet bum, tras i još malo cviljenja i poslije niti ne znam koliko bumova i trasova ,cviljenja više nije bilo ...kapitulacija , tiha predaja ,koma ,pobjeda Golijata ,ni sam ne znam koliko je to trajalo jer sam bio na onom rubu s početka priče.
Ali ne nije tu kraj ,dižem se a on ne ,nije ni on pobijedio da ste ga samo mogli vidjeti kako sam ga unakazio ,masakrirao ma rasturio sam ga...
Eh da bar nisam !A tako smo bili dobri prijatelji.
A znao sam da će se to kad tad desiti i sad vi recite ima li tu nečega ,samo mi ne spominjite bloga !
Ima toga još ali o tome u narednim postovima...
Blog !

19.04.2007. u 01:40 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pisat cu o svojim stavovima i iskustvima iz zivota i spoznajama i iskustvima drugih koje znam i o vjecnoj misteriji Ima li ga ili ne ?

Ako slabo vidite text
Pritisnite CTRL i zarolajte mišem unatrag
do željene veličine fonta.

ŽELITE MI PISATI OSOBNO

idjakboz@si.htnet.hr