CrniIsus

petak, 13.04.2007.

Ah ti procenti %

Možda ovaj post ne bi ni nastao niti bio ovakav da nisam danas slučajno sreo i sjedio s nekim ljudima u mojoj uobičajenoj subotnjoj ruti ka kladionici i ritualu ispijanja kavice.
Možda bih pisao o Cro copu i njegovom neobičnom i neočekivanom porazu iz mog kuta ali su se valjda sjatili svi da pišu o tome, a mene poraz boli gotovo kao i njega pa nemam snage.
Vjerojatno će ovo biti najduži ili jedan od najdužih mojih postova jer sam već odavno napravio koncepciju u glavi pri povratku doma, pa tko ne voli duge postove i nema živaca, neka preskoči.
Sjedili smo društvance i ja i raspravljali o mnogo čemu a tematika aktualna Euro 2012.
Večina njih je branila stav da smo ipak imali šansu da dobijemo organiziranje tog nogometnog cirkusa, samo da to nismo znali da predstavimo na najbolji način, pa je kriv ovaj pa onaj a ja sam morao braniti kontra stav jer sam kao skeptik već odavno znao da je to samo bespotrebno bacanje novaca, (kako se tvrdi oko milijun eura), u šta čisto sumnjam jer mislim da su protagonisti izmuzli bar pet puta veću sumu i to za svoju korist a ne u korist Hrvatske i promiđbe.
Ali me se svejedno dojmio komentar jednog prijatelja, kad sam kao objektivan promatrač shvatio a imajući u vidu sve činjenice koje ukazuju i upućuju na to da nema šanse da prođemo, upitao sam konačno Zašto smo se uopće kandidirali i trošili lovu ?
A cijelo vrijeme rasprave o tome on se isticao kao sa nekim pametnim argumentima braneći našu delegaciju i njihovu demagogiju bacanja prašine u oči javnosti, on će k'o kreten opravdavajući ih " To ti je k'o Loto ako ne uplatiš nema šanse da dobiješ, ako uplatiš šanse su ti pola pola ili 50%:50% "
To me tako nasmijalo, jer kao da je laik vrsnom kardiokirurgu rekao, "pa ako mu izvadite oko nema šanse ali ako mu izvadite jedan bubreg šanse su mu fifty-fifty", a pacijentu srce zatajilo.
Kao vrstan poznavatelj i čovjek koji obožava kombinatoriku, permutacije, varijacije itd nisam se mogao suzdržati a da mu ne prosvijetlim um i na licu mjesta uzevši papir i olovku, pokažem imbecilu da to šta je rekao ne da nema blage veze, nego me više smeta kada netko komentira nešto o čemu nema pojma, bolje pametno šutiti nego blesavo govoriti, jer na lotu 6/45 primjera radi odnos šanse za dobitak je 1:8 145 060 a ja to bez problema i bez kalkulatora izračunam dok mislim da njemu ni mega kalkulator ne bi pomogao.
Već je jadan počeo da se meškolji i crveni kad je vidio da je dirnuo u osinje gnijezdo i da ne bude još tragičnije jer sam ga valjda tako posramio, stvar je spasio drugi frend šta je uskočio sa duhovitim komentarom "Ma stari kod mene su uvijek šanse bar pola-pola", odvodeći priču u drugom pozitivnijem smjeru "Ja kad hoću a ona neće šanse su 50% da dobijem", "A kad ja hoću a ona hoće-neće šanse su mi 75% da dobijem."
E tu sam se stvarno otkačio i skoro spao sa stolice od smijeha i zaboravio na onog glupsona od maloprije, ma cijelim putem doma sam razmišljao o toj logici riječi i procentu mogučnosti.
Eh još je tu bilo svašta poslije jer potrajalo je naše sijelo i rasprave kao i inače o svačemu ali svu daljnju raspravu su prekinule dvije šarmantne djevojke, zbilja oku ugodnog izgleda, i hipnotizirale nas odmah svojim ugodnim glasićima i pristupom, mene su najviše podsjetile na one Jehove svjedoke šta prilaze ljudima i nude im Kulu stražara.
I one su u rukama imale nekakve letke ponudivši nam ljubazno da ih pročitamo i usput nam objašnjavajući da bi bilo lijepo da dođemo na njihovu tribinu koja će se kao održati večeras u našem gradu, na tematiku NE DROGI
Shvatili smo odmah da te djevojke ne pripadaju ovoj sredini jer bi smo ih valjda već registrirali pa takve žene se ne sreću svaki tren a volio bih vidjeti tko bi to odbio takve osobe i ne obećao i ispunio sve šta su tražile, uhvatio sam sebe a i ostale za stolom kako smo svi kao hipnotizirani zurili u njih, klimali glavama kao roboti i odobravali svaku njihovu riječ a one su se samo još ljubazno zahvalile i nasmiješile i produljile dalje u misiju.
Ostali smo zapanjeni i očarani izgledom i šarmom i dalje buljeći sad već u leđa tim dražesnim stvorenjima i svako sa svojim mislima i tek kad su nestale iz našeg vidokruga bacili smo se na raspravu a zna se o čemu, opet filozofiranje, fantaziranje i čak demagogija pa je netko od prisutnih opet uspio da nas nasmije demagoškim razmišljanjem starca ubjeđujući mladu curu " Da se od tvrdog k..ca dobija rak maternice " pa ti sad vidi dokle seže ta demagogija... i obećao sam sebi da ću obavezno otići što zbog tematike što zbog ovih fascinantnih stvorenja ali me splet ostalih okolnosti i događanja spriječio da prisustvujem toj tribini pa sam odlučio da dam svoj skromni doprinos akciji NE DROGI na ovaj način da napišem nešto o tome i prenesem sadržaj letka koji sam pročitao i razmišljao o kontradiktornosti tematike i osoba koje je prezentiraju, pa će ovo poslužiti kao najava mog sljedećeg posta jer bi ovaj zbilja postao predugačak a i ovako je pa tko će ga onda čitati ?
Blog !

13.04.2007. u 04:20 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pisat cu o svojim stavovima i iskustvima iz zivota i spoznajama i iskustvima drugih koje znam i o vjecnoj misteriji Ima li ga ili ne ?

Ako slabo vidite text
Pritisnite CTRL i zarolajte mišem unatrag
do željene veličine fonta.

ŽELITE MI PISATI OSOBNO

idjakboz@si.htnet.hr