CrniIsus

srijeda, 25.04.2007.

Derpe panonski

Kao što već to biva sa većinom vas i meni se po tko zna koji put dešava da bez ikakvog valjanog i opravdanog razloga dobijem po nosu, u pogrešno vrijeme na pogrešnom mjestu ali sam sada odlučio uzvratiti udarac.
Htio sam samo da prošvrljam jer me znatiželja vukla a i bolo u oči kad god prolazim tuda i nikako nisam mogao da se obuzdam a da ne zavirim malo u gnijezdo terminatora.
Uđem u b..g nekog čudnog imena "Pero Panonski" namjestim se i snimam li ga snimam,kad odjednom vidim nešto se čudno i ogavno dešava, ima tu grubih pogrdnih riječi do koljena, razmišljam da li da se okrenem i mirno izađem i baš u razmišljanju da tako i uradim kad ono netko mene spomenu a tko li do vlasnik, ali ajde ne smeta mi dok nisam vidio da poče da vrijeđa sve žešće, ma sve mi možeš spomenut i psovat ali ateizam mi ne diraj.
Pao mi je mrak na oči nisam više stvarno mogao da se suzdržim i kao vjerujem i većina vas odlučim da se umiješam i suprotstavim.
Čime ću a ja onim šta imam kod sebe pa udri jednom, vlasnik me izbaci vani, probam opet on me opet izbaci, probam ja opet ući kad ono zaključana vrata, ne lez vraže imam ja neki kalauz kod sebe probam kad ono ni to ne pomaže.
Popizdim šta ću okrenem se i odlučim otići na neko mirnije mjesto a gdje nego doma i tu lijepo na miru svom sav izranjavan podijeliti sa vama ovu svoju tugu i jad.

A sada ozbiljno, ovako sam odlučio da se branim i osvetim za poniženje, nisam imao namjeru da reklamiram vlasnika na svom blogu ali radi autentičnosti moje priče i iskaza prenijet ću vam njegov cijeli post jer će on kakav je poslije nekog vremena kad shvati što je napisao izbrisati i njega kao i moje komentare pa nećete moći posvjedočiti ovome o čemu sam pisao,pa koga mrzi ne mora ni da čita.

Korak od sna
ponedjeljak, 23.04.2007.
Sta covjeku radi vrijeme, ljudi nisu stijene
(500. post od srpnja 2004.)
Grozna je ta nasa europska kultura u toliko, sto znamo da postoji vrijeme. Oni tamo na Istoku, zive opustenije jer zive u konstantnoj sadasnjosti. Zivot je doslovce malo vazan, jer imaju reinkarnaciju i zaboli njih. Nije cudo sto je Pol Pot i njegova komunisticka ekipa s takvim perverznim veseljem pobila onoliko ljudi. Rekao sam vec jednom, nema gorega spoja od komunizma i Azije.

Vrijeme. Joj. Kako tece. Mrzim to. Imam 22, uskoro 23, ali cini mi se kao da sam nista, apsolutno nista napravio. Nekoliko clanova obitelji i nekoliko osoba koje sam obozavao, umrlo s oko 45 godina. Meni se cini da necu ni ja dozivjeti pedesetu, sto znaci da sam prakticki pol zivotnoga puta presao, a u Hrvatskoj je jos uvijek na vlasti gerantokracija (ispalio Miljenko Jergovic 1996. u Maticinome Kolu), dok s druge strane, ako ste srednjovjecni, a nemate posla, zivot vam je u dubokim problemima. Niste dovoljno mladi, a s druge strane premladi ste da bi ste bili stari.

Elite su stare, kao sto je Stipe Mesic jedamput to primjetio "To ce jedino dozivjeti Joza Manolic", a Joza je apsolutni Metuzalem hrvatske politike. Pred negdje dvije godine, u Frankopanskoj sam ga vidio za upravljacem automobila. Bio sam fasciniran da stari udbas jos suvereno vlada autom. Milanovic u SDP-u je "mlada snaga", a covjek ima 40 godina. Fakultet je zavrsio za komunizma, kompletno je obrazovan pod SFRJ, kakva je to mlada snaga SDP-a, kada je covjek born&raised under yugoslav communism ? No Milanovic je super spram ostalih SDPovaca. Jurcica i slicnih se treba bojati. Komunist s ustaskim zaladjem. Kada kazem da se u Hrvatskoj nije od 1941. promijenila vlast, svi me cudno gledaju. Svaki ustasa imao je brata u partizanima. Iste obitelji ostale su na vlasti i nakon prevrata 1945. Prvo su opljackali Zidove za imovinu, onda su iza rata opljackali Hrvate. Hrvatska je ostala bez svoje gradjanske i kapitalisticke baze. Pa je onda desno krile SKH tj. HDZ od ustasko-partizanskih jebaca ovaca stvarao kapitaliste.

Mi tu gore na Sjeveru smo mutavo, ali i bezprijekorno casno sluzili u Domobranstvu, postenoj i finoj vojsci, kako je to znao reci Zarko Dolinar (genijalni stolnotenisac HASK-a, veliki znanstvenik, casnik Domobranstva i Pravednik medju narodima, sin vjecne Panonije). Sto je hrvatski domobran uzeo, on to i platio. Cetnici, partizani i ustase su sustavno klali 4 godine rata. Hrvatsko Domobranstvo je vojska bez zlocina, vojska bez mrlje. A na Kriznome putu, najvise su stradali ti posteni domobrani, naravno uz civile, kako to crveni fasisti zaborave reci. Luburicevci su kompletno pobjegli, Rafael Boban s Crnom legijom, odmaglio. Luburicev napusteni auto bio je pun neispunjenih partizanskih dokumenata i partizanskih papira. Moze Stipe Mesic srati kvake koliko hoce, ali 97% pobijenih na Kriznome putu su bili posteni ljudi, bez mrlje.

Objektivno imam oko 25 godina ispred sebe. A u Hrvatskoj si izgled mlad i nezreo s 40. Kada je u antici nastala izreka da starost znaci mudrost, tada je prosjecni zivot trajao oko 40 godina. 80 godina su dozivljavali likovi u Bibliji.

Ali, cesto vam ti 80godisnji likovi iz Biblije odredjuju zivot. To sto su nevini stradili npr. na Kriznome putu, produkt je Jalte, jer dve stare prdonje zvane Churchill i Roosevelt su trecoj prdonji Staljinu dali pole Europe, jer su zakljucili da je pola Europe bolje pod fasizmom strike Josifa, nego cijela Europa pod fasizmom strike Adolfa. A kako su granice crtale, tipicno engleski s ravnalom, vidi vraga, katolicka Srednja Europa, koja je mrsila racune protestantskoj Engleskoj i nominalno ateistickoj (u biti pravoslavnoj) Rusiji, nestala je s karte Staroga kontinenta. Samo jos jedan u nizu dokaza da biti katolikom je bezpotrebna muka, jer Rim i Vatikan u to doba neopisivio je bolio kurac za katolike u Hrvatskoj, Poljskoj i Slovackoj. Sada iskljucivo ne boli kurac Vatikan za Hrvatsku jer u EU trebaju nova katolicka zanovijetala, jerbo su Spanjolci prodali se pederima i ruznim lezbacama (pa nek Almodovar snima filmove), Francuzi od Revolucije nisu bas nesto katolicki, a Talijane nitko ne shvaca ozbiljno od doba Garibaldija, pa uz Poljake i Slovake, treba treca sila koja ce propovijedati papinske pizdarije. Do sljedecega Bleiburga. Kada ce kakva talijanska pedercina u bijelom reci da se moli Svevisnjem za Hrvate koje ce opet netko s Istoka ubijati, dok se fino prezderava i broji pare u Vatikanskoj banki. Jipi. Bas me to tjesi. To sto je Ivan Pavao II. bio Poljak je slucajnost. Iza Ratzingera nas ceka opet legija papa Talijana. Pazite sto sam rekao. Nema Duha Svetoga u Vatikanu od 1517.

Pervezno je u toj cijeloj prici s vjerom, da najpozornije prate rad Vatikana a(nti)teisti. (Upozorio me PneN). Dok vecina vjernika u Hrvatskoj bas i ne haji za teoloske bezmislice made in Vatikan, razlicita a(nti)teisticka govna, fanaticno prate sto talijanske sijede glave (jos malo gerantokracije) rade. Za nekoga tko tvrdi da nema Boga, puno vremena posvecuju Bogu i Crkvi. Iscitavaju svaku recenicu. Boga nema, ali Bog im je kriv za sve. Iako cu prvi poceti rafalnu paljbu po Vatikanu, ja to radim iz cisto krscanskih razloga, a ta smrdljiva, primitivna, ruzna, sotonaska a(nti)teisticka rulja to radi iz najcisce zlobe. Najcisce pomanjkanje dobra. Jednostavno, a(nti)teist je smece od covjeka. Najnizi oblik do sotone. Svemirsko smece. Ali apsurd situacije je u tome sto je Krist visio na krizu i zbog njih. I da bi krscanski bilo da ih volimo. Ja to ne mogu. Ako se nece obratiti, neka crknu u bolovima.

Sto mi ovo sve vrijedi, sto mi vrijedi misao, kada cu u Hrvatskoj biti balavac i s 40 godina ?

Tuzno.

Pero Panonski

Naravno da bi ste bolje shvatili zašto me vrijeđao i izbacio naglavačke i zabranio mi ulaz za sva vremena evo i mog komentara pa prosudite da li je ispravno postupio.
E moj pero stvarno si ti još zelen ali i oštećen, znaš i sam koliko zelenog bilja propadne,ubije ga tuča(metuzalemi iz tvog posta) ili čak i pesticidi u tvom slučaju herbicidi(Krist koji je visio na križu za tebe i takve),kad si još uvijek spreman hraniti se i vjerovati u takve bajke.
Možda ti ne bih ništa ni napisao da nisi spomenuo "Dok vecina vjernika u Hrvatskoj bas i ne haji za teoloske bezmislice made in Vatikan, razlicita a(nti)teisticka govna, fanaticno prate sto talijanske sijede glave (jos malo gerantokracije) rade."
Badava ti taj fakultet koji studiraš kad su ti mozak isprali još u ranoj mladosti kad o ateistima i sličnima misliš ovako "a ta smrdljiva, primitivna, ruzna, sotonaska a(nti)teisticka rulja ",drago dijete razmisli malo da li su to ljudi koji su uspjeli shvatiti to šta ti vjerojatno nećeš uspjeti niti u tom tvom drugom životu koji ti obećavaju.
Ma mogao bih ti nabrajati još mnogo toga ali mi se ne da jer ionako za takve nema nade a ni smisla govoriti im išta.
Vidiš ateisti sigurno ne bi teistima rekli to šta ti kažeš pa čak mislim ni većina teista ne misli to šta ti misliš, s toga ovo je upućeno isključivo tebi a ne teistima.
Ti si ona "smrdljiva, primitivna, ruzna, sotonaska " i da ja dodam govno u redovima teista.
Razmisli dobro što ti ovo pišem prije nego što ruka bude brža od mozga(ako ga uopće imaš).
Ako prihvaćaš kritike kao i pohvale onda onda nemoj brisati ovaj komentar,neka ti stoji kao opomena i putokaz da se to ne piše tako iako je sloboda misli i riječi postala nažalost ona koju se ne sankcionira.

Pošto me prvi puta zbrisao i izbacio naglavačke dodao sam još i ovo...
Peropanonski koji si ti jadnik, samo ti briši istinu ne možeš sakriti...

Sve što sam napisao bilo je isključivo upućeno njemu, a on je pogrdne riječi ničim izazvan uputio svim ateistima.
Ja se unaprijed svim vjernicima ispričavam ako ih ovo šta sam ja napisao na bilo koji način vrijeđa i nije mi bila namjera to uputiti njima, nego takvom kretenu koji za sebe kaže da je vjernik i znam da više neću zalaziti na takva mjesta jer iz svega pokušavam izvući neku pouku, a iskreno se nadam i vi.

25.04.2007. u 01:45 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pisat cu o svojim stavovima i iskustvima iz zivota i spoznajama i iskustvima drugih koje znam i o vjecnoj misteriji Ima li ga ili ne ?

Ako slabo vidite text
Pritisnite CTRL i zarolajte mišem unatrag
do željene veličine fonta.

ŽELITE MI PISATI OSOBNO

idjakboz@si.htnet.hr