CrniIsus

utorak, 01.05.2007.

Praznik nerada

Pokušao sam shvatiti smisao i sve te praznike i neradne dane, zapravo oni su za mene nevažni u najmanju ruku, pošto još uvijek redovno odlazim kod iste tete u ured već preko 10 godina određenog datuma u mjesecu da mi uredno udari pečat i potpis.
Već smo se toliko upoznali i " zbližili ", jer sam točan kao švicarski sat, dođem joj točno 15 minuta prije kraja smjene, ona se već odavno spakirala i vuče posljednje poteze make up-a, kad eto mene k'o za inat ne da mi se ranije a onda mi ona onako u sebi prebroji sve mrtve i žive, čak sam jednom i pročitao sa usana kao kad gledamo nogometnu utakmicu, točno sam vidio da mi čak spominje i one šta mi nisu u rodu.
I ona kao i svi drugi jedva čeka da odmagli i odmara se za te praznike kojih uzgred rečeno ima "samo" 12+1 baš lijepo raspoređeno svaki mjesec po jedan + 1,kao trinaesta plaća.

Državni blagdani (neradni dani) Datum Ime Napomene

1.--1. siječnja Nova godina
2.--6. siječnja Sveta tri kralja
3.--dan nakon Uskrsa Uskrsni ponedjeljak klizni nadnevak
4.--1. svibnja Praznik rada
5.--60 dana nakon Uskrsa Tijelovo klizni nadnevak
6.--22. lipnja Dan antifašističke borbe
7.--25. lipnja Dan državnosti
8.--5. kolovoza Dan pobjede i domovinske zahvalnosti
9.--15. kolovoza Velika Gospa
10.-8. listopada Dan neovisnosti
11.-1. studenog Svi sveti
12.-25. i 26. prosinca Božić (dva dana)

Rade brate ovi naši po uredima ubiše se jadni od posla, ovdje ne ubrajam onaj dio ljudi privatnika koji bi radili i nedjeljom pa i treću smjenu ali im ovi odozgo i to brane i ljudi u privrednim djelatnostima i zdravstvenim organizacijama kao šta je hitna služba, ali administracija i birokracija ajme majko,većinu bih ja potjero ća na livadu i motike u ruke ili ovce da čuvaju jer ionako u eri napredne tehnologije i komjutera umjesto da ih koriste u expeditivne i pametne svrhe pa da ubrzaju procese izdavanja raznoraznih dokumenata i papira, oni najčešće igraju spider i tko zna šta sve ne, na onim lijepim ravnim monitorima i čekaju kad će pauza ili neki praznik nerada.
Nije da sam ja protiv praznika, šta više vjerojatno da radim volio bih da ih je još ali brate šta je previše, previše je, naročito vjerskih.
Primijetit će te da od ovih 12+1 neradnih dana, 7 spada u kategoriju vjerskih odnosno katoličkih praznika.
S obzirom da je Republika Hrvatska demokratska država sa parlamentarnom demokracijom, ne mogu se oteti dojmu da se zaista pretjeruje sa vjerskim praznicima iako znam da je u Hrvatskoj preko 87% vjernika katolika ali nigdje ne piše i da je katolička država.
Onda su brate trebali lijepo dati naziv KRH (Katolička Republika Hrvatska), kao šta je Islamska Republika Iran i ne bih to ni primijetio, ovako brate bode oči kao da su nam prosuli nadražljivce pa nas ne samo peku oči nego i vuku nas za nos, a čini se da nas ostale sustavno truju.
Pročitao sam negdje da kod trovanja najčešće čovjek osjeti mučninu,povraćanje i proliv e pa ja iskreno od svih ovih vjerskih praznika ne samo da dobijem mučninu(glavobolja,halucinacije,katolucinacije), povraća mi se do iznemoglosti, e sad dobro je i korisno povratiti ako možeš pa još otići na čišćenje želuca, ali proliv on me ubi.
Na kraju uvijek zaserem i samoga sebe...
Blog !

01.05.2007. u 03:40 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pisat cu o svojim stavovima i iskustvima iz zivota i spoznajama i iskustvima drugih koje znam i o vjecnoj misteriji Ima li ga ili ne ?

Ako slabo vidite text
Pritisnite CTRL i zarolajte mišem unatrag
do željene veličine fonta.

ŽELITE MI PISATI OSOBNO

idjakboz@si.htnet.hr