CrniIsus

četvrtak, 03.05.2007.

Tajna jednog nicka

Svijet je očigledno jako mali a pogotovo danas u eri informatike i mrežne povezanosti, tako sam i ja ostao zatečen i iznenađen slijedom događaja i napisa od osnivanja svoga bloga i posjete raznih ljudi koje osobno ne poznajem ali su ostavljali svoje komentare i doprinijeli tome da nastavim raditi to jest pisati i dalje.
Nisam baš preveliki ljubitelj i štovatelj blještavila, šarolikosti i raznih sličica i sliketina(pa ih s toga i nema), jer one po meni odvlače pozornost od teksta i od misli i poruka koje želim prenijeti čitatelju, znam da neke slike govore više od tisuću riječi, ali će se s vremenom vjerojatno pojaviti i poneka slika.

Da pocnem iz pocetaka:
Bio jednom jedan blog pa u samom vrhu bloger koji se zvao Ateizam. Prije par tjedana odlucila sam da ga posjetim. I dok sam citala neke njegove komentare jedan mi je posebno pao u oko.....zove se CRNIISUS. Cim sam to procitala prepoznala sam nekog meni vrlo dragog u tom textu. Naravno, onda sam otisla i na njegov blog na kom su u tom momentu bila dva posta. Sa samim izgledom bloga a narocito slikom iz Vegasa vec sam bila uvjerena da sam na pravom putu. Naravno poslije citanja prva dva posta potvrdila sam to 100% pa sam onda tek nakon 3ceg posta ostavila komentar u nadi da cu i ja biti prepoznata. Komentari su mi bili malo misleading jer su pisani u muskom rodu ali sam pokusala da ostavim bar po neki "hint". I sad sam uvjerena da ja CrnogIsusa poznajem mnogo bolje nego on mene. Mislila sam da nastavim sa igrom neko vrijeme ali nisam mogla da se vise obuzdam a da ti osobno ne izjavim kako su ti super postovi i da mi je to postala nova opsesija. Uvijek se obradujem kad vidim da ima nesto novo za citati. Uistinu si dobar pisac i trebalo bi sve te postove nekako organizirati i objaviti u knjizi.....normalno jos mnogo truda je potrebno jer ima toliko fantasticnih zivotnih iskustava koje ovdje moras da ubiljezis. Samo nastavi da pises....to ti je jedna od najboljih ideja do sada. Kao i uvijek, imas moju moralnu podrsku a i vjernog citatelja. Samo nastavi da pises i kad uhvatis priliku napisi i meni neki mail pa da znam sta se desava, i molim te ko je ta AR sto ostavlja komentare na tvom blogu. Jos me interesira da li ste ikad dobili moj e-mail sa fotkama Arube i razglednice.Eto toliko ovaj put. Uvijek misli na tebe i neizmjerno te voli tvoja BlackPearl.

Shvatili ste dragi čitatelji da to nije moj tekst, nego meni bliske i jedne od najdražih osoba na ovome svijetu, negdje daleko preko sedam gora i sedam mora pa sam ga morao prenijeti u cjelini kako bi ste lakše shvatili o čemu se zapravo radi i zašto je vlasnik ovog bloga pisao baš o ovome.Ne možete niti zamisliti kako sam se iznenadio i obradovao tom spoznajom kad sam dobio mail pod nazivom tajna jednog nicka.
Poslije sam po sto puta pročitao te komentare i pokušao do kraja rasvijetliti misteriju nicka i mogu vam reći da sam od samog početka prepoznao neku bliskost i srodnu dušu, što se da vidjeti iz mojih odgovora, ali ni slutiti nisam mogao da je to netko meni tako drag i blizak.
Još veća potvrda da ono šta pišem ima smisla je kada ti to netko tebi drag i blizak obznani i prizna, jer stranac to može iz razloga da te ne bi uvrijedio a netko tko te dobro poznaje ima pravo da ti kaže istinu u oči ma kakva ona bila, pa kad je ona ovakva...ushićen sam, neizmjerno HVALA.
E sad nisam ni sam siguran da li bi bilo bolje da je to potrajalo i dalje ostalo tako tajanstveno pa i ljubav i veze dok ih ne upoznate i ne konzumirate u potpunosti sve do tada su prave ili se bar tako čine, jer nekako se čini kao i zanimljiv film u kom samo nagađate tko bi mogao biti tajanstvena osoba pa kad na kraju shvatite o kome se radi prestaje biti zanimljiv,... ali kako bi to bilo da nikada ne saznate...
Možda se i vama desilo nešto slično pa dajte si malo vremena i komentirajte.
Blog !

03.05.2007. u 22:00 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pisat cu o svojim stavovima i iskustvima iz zivota i spoznajama i iskustvima drugih koje znam i o vjecnoj misteriji Ima li ga ili ne ?

Ako slabo vidite text
Pritisnite CTRL i zarolajte mišem unatrag
do željene veličine fonta.

ŽELITE MI PISATI OSOBNO

idjakboz@si.htnet.hr