CrniIsus

utorak, 05.06.2007.

Moja draga

Meni je bilo poput sna, kratko i lijepo. Ha, kažu da sve šta je lijepo kratko traje tako i ovaj susret sa meni jednom od najdražih osoba. To je bio i jedan od razloga moga nepisanja jer sam većinu svoga vremena provodio sa njom pa kad bih sjeo za komp nisam baš imao snage ni volje da bilo šta pišem. Mislim da mi je i supruga bila ljubomorna i da ne razumije da ja imam potrebu da sa osobom koju tako rijetko vidim provedem većinu svoga vremena kada je za to prilika. Čak bih proveo i još više i učinio mnogo više za nju kada bih mogao i kada bi se za to ukazala prilika. Iako sam pokušao da i nju uključim u naše druženje činilo mi se da uvijek eskivira i pokušava na raznorazne načine opravdati se i naći stotine razloga samo da bi izbjegla zajedničko druženje iz samo sebi znanih razloga. Pošto je samo dvije noći provela sa nama, ovaj post sam i namijenio njoj jer će vjerojatno i ona bar nekada pročitati ovo i zapitati se zašto je tako bila ohola i gruba prema osobi koja nikada ne zaboravlja niti jedan od pet rođendana i obavezno uz kartu pošalje i pozamašnu svotu $$, koja se sjeti svakog Uskrsa i Božića opet uz popratnu pojavu u vidu $$, koja djeci redovito šalje garderobu i obuću kada je neka prigoda i opet pogodite, $$.
Osobu koja nam praktično pomaže da preživimo jer smo obadvoje nezaposleni već preko četiri godine a moji skromni honorarni poslovi nisu dostatni da bi smo živjeli lagodnijim i ugodnijim životom a opet nam ništa ne nedostaje i mnogi se čude kako uspijevamo tako da živimo i školujemo troje djece a obadvoje pušimo ko Turci i imamo sve šta nam treba, naravno zahvaljujući njoj mojoj dragoj sestri.
Mada nikada verbalno nije pokazala ali zato svojim gestama moja draga supruga, iako smo već podugačak niz godina u braku, obavezno pokaže tu svoju netrpeljivost i najčešće uspije da pokvari dobar ugođaj i štimung i svaki put tako, koji bi da je drugačije i da zna da se postavi kako treba, bio mnogo ljepši za sve nas. S toga pitam ja vas, a i nju javno prozivam da se oglasi pred sudom javnosti i čitatelja ovog bloga jer ne da mi se više turati pod tepih i ovo i ono, da iznese ako ne vama na vidjelo, barem meni pokuša objasniti zašto je to tako i gdje je problem ako postoji. Previše nam je toga pod tepihom i vrijeme je da to počistimo makar o tome više ne pisao. Ljubavi mog života, oprosti šta sam nas tako besramno razgolitio pred licem javnosti a ti nas pokušaj sramno odjenuti iza kulisa ili na sceni. Naučio sam da živim pošteno i iskreno i ne sramim se podijeliti svoje stradanje i patnje sa svima vama jer vjerojatno sam ja samo jedan od onih iskrenijih koji o tome javno progovara a ostali mudro šute i trpe pa neka im bude, meni je ovako lakše.
Primijetio sam da je većina čitatelja ženskog roda pa i ne očekujem da će me podržati ali će se valjda naći i ona druga strana sa sličnim iskustvima pa će se možda isto netko prepoznati i pružiti potporu, pa pucajte.
Blog !

05.06.2007. u 04:45 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Svibanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pisat cu o svojim stavovima i iskustvima iz zivota i spoznajama i iskustvima drugih koje znam i o vjecnoj misteriji Ima li ga ili ne ?

Ako slabo vidite text
Pritisnite CTRL i zarolajte mišem unatrag
do željene veličine fonta.

ŽELITE MI PISATI OSOBNO

idjakboz@si.htnet.hr