CrniIsus

srijeda, 06.06.2007.

Satelitska veza

Radio sam nekom tipu satelitsku antenu, jer je to jedno od mojih dodatnih zanimanja s obzirom da još uvijek ne radim u struci.
Pošto je on isto neki poduzetnik i žurio se da ide jadan na posao da isto nekome nešto uradi i jedva je dočekao da me vidi pa da kaže što trebam uraditi i ocijeni da li me smije ostaviti samoga sa ženom.
Ona je za razliku od njega baš neka napaljenica koja ne radi ništa osim kućanskih poslova i vjerojatno jedva čeka kad će muž na teren pa da ona podigne sve četiri.
Skoro sam počeo da žalim čovjeka jer je ona od svih silnih dana dočekala priliku da me nazove baš tada kad će on na teren.
Da napomenem da sam već prije bio jednom kod njih ali je tada muž cijelo vrijeme bio doma, samo je nešto prčkao vani i samo smo popili kavu.
Odmah se dalo vidjeti po priči i ponašanju da čezne za drugim muškarcima ali me se to uopće nije ticalo, ja sam obavio svoj dio posla, čovjek mi uredno platio i ja sam otišao dalje svojim poslom.
No sada je za nju ovo bila fantastična prilika da me namami i zloupotrijebi jer sam još prošli put primijetio kako me gleda i kako sam morao da eskiviram neka pitanja i poglede i vodeći računa da ostanem ljubazan.
Ovo je za nju bilo šta bi rekli ugodno s korisnim uštimam i antenu i nju. Čak bi i meni to moglo biti tako i ovce i novce ali nisam došao sa tom mišlju niti željom a nisam htio niti da razmišljam o takvoj mogučnosti.
Htio sam da korektno obavim svoj posao jer me i prošli put čovjek pošteno platio i nisam ni pomislio da radim gluposti iako ona uopće nije loša fizički mada izgleda malo starija no što zaista je.
Popili smo kavicu dok mi je on objasnio što bi htio, malo me sumnjičavo gledao ali je ipak morao da ide pa sad šta bude.
Samo što je on zamaknuo iza prve krivine, odmah me ona namamila u spavaću sobu da mi kao pokaže kuda bi htjela da probušim za kabal jer bi kao htjeli da imaju i u spavaćoj sobi satelitsku, sagnula se preko kreveta objašnjavajući mi kuda treba provući kabal, da sam mogao dobro da je odmjerim i vidim sve njene atribute te da pomislim svašta u glavi, ali nastojeći se otrgnuti i pribrati, pokušao sam joj objasniti da nema nikakvog smisla da baš tuda ide kabal jer je soba na drugoj strani kuće u odnosu na antenu i da bi bilo bolje da ga dovedem kroz drugu prostoriju dokle već kabal postoji.
Vani je bilo prilično hladno a ona je tako naložila vatru da je bilo neizdrživo biti obučen i razgolitila se da sam vidio kako su joj bradavice narasle do neslučenih visina a i ja baš nisam ostao hladan jer žena kao žena na mene ne utiče samo kada sam u dubokom snu ili komi.
Valjda je mislila da neću moći odoljeti njenim čarima, vjerojatno je i u pravu, pa je nastavila da me zadržava u sobi ali sam za divno čudo ni sam ne znam kako, našao razlog kao da odem vani da vidim da li će biti dovoljno kabla od antene do tamo i baš kad sam se uspio popeti na skale i nešto kao provjeravao, pojavio se on, njen muž.
Kao zaboravio je nešto ponijeti pa kad me ugledao na skalama, mislim da je sa olakšanjem odahnuo i shvatio da me ipak smije ostaviti da obavim to zbog čega sam došao.
Vjerojatno je očekivao da će nas zateći na gomili, možda je i pucu spremio ali eto prevario se na radost svih, malo se zadržao i čuo sam unutra kako se prepiru oko nečega ali me se to nije ticalo pa se nisam ni trudio da saznam o čemu raspravljaju.
Uljudno me opet pozdravio skoro sa osmijehom zadovoljstva jer se nekako činilo da je zadovoljniji otišao nego prvi put, da mi može bezgranično vjerovati i da ga sada ništa ne sputava da mirno krene na put sada sasvim siguran da nema opasnosti.
Mene je u stvari taj njegov iznenadni dolazak samo dodatno upozorio na to kako ništa nije sigurno i kako uvijek valja biti oprezan, jer tko zna što bi se desilo da mi nešto nije reklo da treba da izađem vani, sada bi vjernici vjerojatno rekli da mi je bog šapnuo, i radim ono radi čega sam tu, a pred očima su mi još uvijek titrale nabujale grudi sa popriličnim ispupčenjima.
Ja sam naravno sve uredno odradio a i ona je nekako valjda shvatila ozbiljnost situacije u kojoj se našla i kako je mogla napraviti glupost pa se s vremenom povukla i skoro je nisam vidio dok nisam završio.
Često puta pomislim što bi se sve moglo dogoditi da sam bio nespreman i nepribran ili napaljen kao ona, možda bi završili u nekoj crnoj kronici ili da se nije desilo da se on vratio iznenada i u korijenu sasjekao svaku mogučnost, možda bi me ona i dalje proganjala, naravno kada bi muž otišao poslom dalje od kuće.
Možeš se ti braniti koliko hoćeš dok imaš municije ali što kada ponestane što bi bilo da nisam bio tako naoružan savjesnošću.
Ne znam koliko je ona imala ovakvih prigoda ali je meni bilo samo još jedno dodatno iskustvo da bih shvatio kako su neke žene ipak samo od krvi i mesa i sa potrebom za dodatnim zadovoljstvima iako mislim da joj toga ne nedostaje s obzirom da se muž čini jako brižan i kao čovjek koji nastoji da joj ugodi ali eto izgleda to nije dovoljno nekima.
Očekujem vaše komentare i sugestije.
Blog !

06.06.2007. u 00:55 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Svibanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pisat cu o svojim stavovima i iskustvima iz zivota i spoznajama i iskustvima drugih koje znam i o vjecnoj misteriji Ima li ga ili ne ?

Ako slabo vidite text
Pritisnite CTRL i zarolajte mišem unatrag
do željene veličine fonta.

ŽELITE MI PISATI OSOBNO

idjakboz@si.htnet.hr