CrniIsus

ponedjeljak, 23.04.2007.

Ne drogi, ne babarogi

Jučer je u mom gradu organizirana tribina pod nazivom Ne drogi, ni svjesni nisu protagonisti skupa koliku promiđbu radim baš u njihovo ime niti volonterski niti za bilo kakve novce, nego kao čovjek koji želi dati svoj skromni doprinos akciji pod tim nazivom iako nisam ni svjestan što se sve krije niti kakva je poleđina svega toga.
Htio bih vjerovati da su motivi iznad svega humani ali ja ovakav sa svim gorkim iskustvima i svjedočanstvima kroz život teško mogu povjerovati u bilo što dok ne prepoznam svrhu, razloge i ako eventualno ne nađem određene kontradiktornosti u tome.
Kad se jednom opečeš i na hladno pušeš, a meni je ostalo da p(i)ušem dok ne kušam.
Kako mi ne radi scanner potrudio sam se da u cijelosti prepišem sadržaj letka koji sam dobio od slatkih i ljubaznih bića, mislim na prelijepe djevojke koje nisi mogao ne zamijetiti.

XXXX CENTAR - PRIJATELJI NADE je kršćanski centar za rehabilitaciju ovisnika u potpunosti besplatan i neprofitabilan.Na području Hrvatske smo započeli sa radom 1993 godine, te se sada nalazimo u nekoliko gradova sa više kuća isključivo sa ciljem da pomognemo onima kojima je pomoć prijeko potrebna.

Znam da bi ovo više priličilo nekome tko je veliki vjernik i tko je pod okriljem katoličke crkve ali to ne radim niti zbog KC niti zbog ranije navedenih protagonista skupa već zbog svoje sve veće svjesnosti i potrebe da i ja na neki način dam svoj glas Ne drogi, znajući koliko je u ekspanziji cijela drogeraška rasturačka mašinerija čak i u mom relativno malom gradu.
Nemam baš nekih dokaza ali čisto sumnjam da su besplatan i neprofitabilan centar, ma tko to još bez neke osobne koristi želi samo tako pomagati osim naravno članova uže obitelji.
Pitam se samo otkud im sredstva i novci za letke, put i hranu i da ne nabrajam dalje, pa i ovi šta dijele treba da jedu a i nisu samo tako sa nebesa pali u moj grad ili ih je možda Bog prebacio i osigurao im nebeski besplatan taxi i gradski trg.
Ako poznaješ koga ili imaš problema sa ovisnošću, nazovi nas.

Ništa lakše, znam ih masu, ima ih nažalost i ovdje u izobilju samo šta takvi ni ne trebaju pomoć nego zatvor, a ako već želite da se uvjerite u njihovu humanost eto načina da testirate jesu li zbilja ti za koje se predstavljaju, samo nazovite.
SPLIT 021 / xxx - xxx
ZAGREB 01 / xxx - xxxx
ŽELIMO TI POMOĆI !

Isto tako organiziramo sastanke za sve one obitelji i zainteresirane zahvaćene ovom problematikom pomažući i nudeći rješenja.Nudimo u potpunosti besplatno razgovore i predavanja u školama,općinama, posjete zatvorima, bolnicama ...

Ne bih komentirao ovaj dio ali sad odjednom se pojavljuje novi momenat.
Ako želiš/te na bilo koji način sudjelovati u ovakvom načinu pomaganja onima kojima je to prijeko potrebno, uvjek nas možete nazvati i informirati se.

Od nekoga tko nudi pomoć odjednom prelaze u nekoga kome treba pomoć, nije li to malo kontradiktorno sa onim na početku letka a da apsurd bude veći...
Dobro došla je svaka pomoć u hrani, robi, građevinskom materijalu, polovnom namještaju, bijeloj tehnici, poslovima i bilo čim što mislite da bi moglo pomoći u borbi protiv ovisnosti.

Pa boga ti draga otkad se to s narkomanima u borbi protiv ovisnosti (bori) pomaže bijelom tehnikom, polovnim namještajem, građevinskim materijalom i drugom robom?
Biće da se radi o nekim nafiksanim izbjeglicama i prognanicima (bez uvrede svim izbjeglicama i prognanicima kao šta sam i sam) koji nemaju ništa ili su oni pogriješili u predstavljanju svog centra ili ja nisam normalan pa ništa ne kužim ili to sve ipak ide i završava na Hreljiću, Jakuševcu, Poljudu ili tko zna već gdje...No comment !

Često spominjem riječ moj grad, vjerojatno bi mi mnogi rekli zašto kad nisam rođen tu, zato što ja nemam drugi grad, imam samo uspomene neke lijepe neke ne na moj rodni grad ali to više nije moj grad, moj grad je tamo gdje mi je dom obitelj i sve meni drago i lijepo sa svim svojim dobrim i lošim osobinama jer ono bivše sam pohranio tamo negdje u dubini mojih sjećanja koja vremenom sve više blijede.Dobra mi je ona stara "Budala živi di je rođen, pametan di je bolje"
Kao bivše ljubavi koje su mi možda neke bile i lijepe, manje lijepe, zgodne i nezgode ali nijedna mi nije ljepša od ove koju sada volim i sa kojom živim tako i moj grad, osjećaj pripadnosti i ponosan sam time.
Moj grad u kome kad se prošetam osjećam slobodno, nadahnuto i lijepo tu je mladost tu su moji poznanici, prijatelji neki novi neki stari, svi smo došli sa sličnom mišlju i željom da počnemo neki novi život, nije nužno da bude ni bolji, neka samo bude život dostojanstven i dostojan čovjeka, da bar našim budućim generacijama pružimo nove mogućnosti, neka počne da živi ta naša nova mladost i neka bar dišu uče i žive hrvatski.
Jedan od najmlađih gradova u Lijepoj našoj, prometno čvorište, ne možda tako lijep i urbanistički organiziran kako bih ja htio, pun zelenila, dobro nije baš da ga nema, ima ga i ovdje i masu drugih sadržaja ali ni izdaleka toliko koliko bi trebalo.
Bilo kako bilo mene zanima samo jedna stavka u ovom cijelom nabrajanju a to je mladost, moja djeca, djeca ovog grada, djeca cijele Hrvatske,Europe i cijelog svijeta, ti svjedoci i tragovi našeg postojanja i akteri nekih novih vremena i u njihovo ime dižem svoj glas i pridružujem se akciji, dobro na svoj način ali dajem glas NE DROGI
Ne mogu biti tako licemjerni i skeptični gad prema svemu i svakome jer znam da uistinu ima more ljudi koji hoće da pomognu ali i oceani onih drugih koji čak i kroz vid pomoći drugome nađu interes za sebe, kao oni šta ti pozajme para pa te poslije sataru sa kamatom.
Ovdje je i jedna potresna priča o čovjeku i njegovom svjedočanstvu pakla droge kroz koji je prošao ako je i ona autentična no i ako nije znam ih masu takvih i sličnih a istinitih.
Ime mi je Andrea.Rođen sam u Zadru i tridesettri su mi godine.Bivši sam ovisnik o heroinu.Želim ti ispričati priču o mom životu.Nevolje vezane za drogu i alkohol počinju sa šesnaest godina.Zaista, mnogo je razloga zašto sam probao drogu, slab karakter,praznina,želja za nerealnim,nesređeni obiteljski odnosi ...Naravno,niti jedno nije dovoljno dobro opravdanje Kada je počeo rat u Hrvatskoj moj život vojnika na položaju ispod granata,izgledao je potpuno bezvrijedan.Tada su za mene pale sve prepreke da uđem u svijet heroina. S drogom sam osjećao potpuno zadovoljstvo,ali bez nje bi se vratio u svijet realnosti koji mi se nije sviđao, i svaki put sam nanovo uzimao Heroin.Prolazile su godine,izgubio sam obitelj,posao,prijatelje...I tako sam zbog neprestane potrage za drogom kroz krađe završio i u zatvoru osam mjeseci.To je bila kap koja je prelila čašu.Odlučio sam napraviti neke korake,naći način da polomim lance koji su sputavali moj um i tijelo.Odlučio sam se za liječenje u zajednici te sam stupio u kontakt sa momcima iz Xxxx Centra.Oni su me posjetili u zatvoru i to mi je mnogo značilo-nisam više bio sam.Tu,u ovom svijetu postojali su ljudi kojima je stalo do mene i mog života.Nakon zatvora otišao sam u zajednicu gdje su se momci brinuli o meni htio sam imati tu ljubav koju su oni imali prema drugima.Pričali su mi o kristu,kako nas ljubi toliko da je dao svoj život za nas i da nas oslobađa svakog trena prošlosti ako ga prihvatimo kao spasitelja.Danas nakon šest godina u centru i dalje svoju vjeru stavljam u Isusa,on lomi sve moje lance i daje mi da razmišljam o ljudima u potrebi.Želim ti reći da nam se javiš ako imaš problema,umoran si,opterećen, jer smo prošli ono što ti sada prolaziš i želimo ti pomoći.
NAZOVI NAS

Doista me dirnula priča iako sam se takvih načitao i naslušao bezbroj i ne bih htio nipošto da obezvrijedim ili umanjim želju volju i htijenje ljudi koji su spremni pomoći, samo sam razmišljanja da bi društvo u cjelini moralo ipak raditi na prevenciji ali pravoj u punom značenju riječi, ne ono kako kažu educiranju mladih o drogama nego pravom konkretnom i koordiniranom akcijom kao šta je bila Oluja, pa pomesti i satrati sve gadove šta siju to zlo, prvo daju pa poslije prodaju i to kome, našoj djeci...ali sad dolazi ali
Moj komentar na pripovjed navodnog bivšeg ovisnika.
Namjerno sam izostavio nazive i brojeve telefona pa ako kome treba pošaljem mu.
Zar vam se ne čini ovo kao jeftin propagandni trik i promiđba nekog naravno kršćanskog centra sa dosta "dobro" osmišljenom pričom i otkad se to heroin piše velikim slovom osim ako je na početku rečenice ili eto ako se želi naglasiti njegovo značenje, a simbolike li tip ima točno 33 godine (like Jesus) i sad dalje opravdanje za uzimanje droge je rat i što li već ne, pa onda smo se svi trebali dobro nadrogirat i di bi nam bio kraj, a nije rekao otkud mu ta droga, o zadovoljstvu droge neću ni da pričam jer me ne zanima, draža su mi ova seksualna zadovoljstva i ostala jer i ja sam se negdje sa 16g. navukao i postao ovisnik do dan danas, samo mi nije palo na pamet da zatražim pomoć od Isusa jer me kao i on ljubi i voli i valjda bi mi i on dao ne bi li se riješio ovisnosti ali eto tom momku je bilo fakat sa Isusom i on još i dalje već 6 godina stavlja svoju "vjeru" u Isusa u tom katoličkom centru.
Nemam ništa protiv nek se hebu neka šire vjeru Isusovu, e sad ako nas on oslobađa svakog trena prošlosti kako navodi autor ovog "dobro" osmišljenog pamfleta ili oprašta grijehe ako ga prihvatimo za spasitelja već dolazimo do jedne kauzalne kontradiktornosti ako...znači If ti mene I would like tebe...što bi trebalo značiti ako se ja jednog dana, nedaj bože nađem u mentalnom neskladu (čitaj rastanem sa mozgom) i sa svojim sadašnjim poimanjem i stavovima i odlučim obratiti mu se, on će lijepo meni sve oprostiti i eto mene u Raju a vi koji niste kao ja molite se svaki dan šta ću vam ja, nisam siguran šta sa vama radi....

23.04.2007. u 07:10 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pisat cu o svojim stavovima i iskustvima iz zivota i spoznajama i iskustvima drugih koje znam i o vjecnoj misteriji Ima li ga ili ne ?

Ako slabo vidite text
Pritisnite CTRL i zarolajte mišem unatrag
do željene veličine fonta.

ŽELITE MI PISATI OSOBNO

idjakboz@si.htnet.hr